Miksi mittauspiste oli sotkuinen?

Muokattu Su, 29 Joulu, 2024 klo 3:01 PM

Oliko mittauspiste likainen?

Siisteys on meille yksi tärkeimmistä prioriteeteista ja teemme kaikkemme varmistaaksemme, että mittauspisteemme ovat aina puhtaat ja miellyttävät käyttää. Käytämme ammattimaisia siivousliikkeitä ylläpitämään mittauspisteidemme siisteystasoa ja tarkistamme säännöllisesti niiden kunnon. Lisäksi mittauspisteistä löytyy desinfiointipyyhkeitä jokaiselle käyntikerralle.

Palautteen antaminen

Jos koet, että siisteystaso ei vastannut odotuksiasi, arvostamme suuresti palautettasi. Tämä auttaa meitä puuttumaan tilanteeseen välittömästi ja varmistamaan, että jokainen asiakas saa parhaan mahdollisen kokemuksen mittauspisteessä.

  • Lähetä palautteesi suoraan asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 

Miten käsittelemme palautteen?

  • Palautteesi välitetään suoraan siivousesihenkilöille ilman henkilötietojasi.

  • Korjaamme tilanteen viipymättä ja varmistamme, että mittauspiste vastaa korkeita laatuvaatimuksiamme jatkossa.

  • Siivous hoidetaan mittauspisteeestä riippuen 6-7 kertaa viikossa eli käytännössä päivittäin


Tiesithän?

Olemme kehittäneet siivouspalveluiden laadunvarmistukseen oman seurantajärjestelmän, joka ilmoittaa mikäli tilassa ei käydä siivoamassa ja pystymme puuttumaan tilanteeseen ennakoivasti! Laadunvarmistukseen Bodymajan yhteisö on isossa roolissa ja palautteesi on arvokas! Pidetään yhdessä yllä Bodymajan laatua!


Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin