Miksi tila näyttää varattua vaikkei mittauspisteessä ole ketään?

Muokattu Su, 29 Joulu, 2024 klo 2:35 PM

Tila saattaa näyttää varattua, vaikka mittauspisteessä ei ole ketään, seuraavasta syystä:

Tuplavaraus, oven avaus-painikkeen käytön vuoksi

Tavallisesti tämä tilanne johtuu siitä, että edellinen asiakas on poistunut tilasta painamalla oven avauspainiketta älypuhelimestaan uudelleen sen sijaan, että hän olisi käyttänyt mekaanista lukitusnuppia ovessa. Tämä voi aiheuttaa tilan tuplavarauksen, jolloin tila jää varatuksi järjestelmässä, vaikka asiakas on jo poistunut.

Miten toimia tällaisessa tilanteessa?

  1. Soita päivystykseen:

    • Ota yhteyttä numeroon 0451115454. Päivystäjämme voi vapauttaa tilan heti puhelun aikana.

  2. Odota automaattista vapautusta:

    • Mikäli et saa yhteyttä päivystykseen, tila vapautuu automaattisesti 12 minuutin sisällä, kun varausaika päättyy.


Ennaltaehkäisevät ohjeet 

  • Poistuessasi tilasta käytä aina mekaanista lukitusnuppia, jotta tila vapautuu oikein.

  • Vältä oven avauspainikkeen painamista uudelleen, kun poistut tilasta.




Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin