Tein lisämittaukset, mutta ne eivät näy palvelussa

Muokattu La, 28 Joulu, 2024 klo 10:24 PM

Eikö lisämittaukset näy?

Toisinaan lisämittaukset, kuten verenpaine- tai puristusvoimamittaukset, eivät välittömästi näy kehonkoostumuksen yhteydessä OmaBody-palvelussa. Tämä johtuu siitä, että mittaustiedot siirtyvät järjestelmäämme hieman eri tahtiin.

Toimi näin, jos lisämittaukset eivät näy:

  1. Odota hetki

    • Lisämittausten tiedot päivittyvät yleensä automaattisesti viimeistään 2 tunnin kuluessa mittauksesta.
  2. Varmista, että mittaukset tehtiin ohjeiden mukaisessa järjestyksessä

    • Tarkista mittausten järjestys (1. Verenpaine-> 2. Kehonkoostumus-> 3. Puristusvoima) ja toimintatavat seuraavien ohjeiden avulla: Ohjeet mittausten suorittamiseen
  3. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos tiedot eivät ilmesty

    • Mikäli lisämittaukset eivät näy parin tunnin kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen [email protected].
    • Kerro viestissäsi nimesi, puhelinnumerosi, niin selvitämme asian mahdollisimman pian.


Usein ongelma ratkeaa odottamalla, mutta olemme täällä apunasi, jos näin ei käy!

Asiakaspalvelumme auttaa aina tarvittaessa. Kiitos kärsivällisyydestäsi!

Auttoiko tämä artikkeli?

Loistavaa!

Kiitos palautteestasi

Pahoittelut ettemme voineet auttaa

Kiitos palautteestasi

Kerro kuinka voimme parantaa tätä artikkelia!

Valitse ainakin yksi syistä
Kuvavarmennus vaaditaan.

Palaute lähetetty

Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin